Sosyal Medya Etkisi İle Şirket Başarı Düzeyi
Ekonomi sektöründe firmalar arası rekabet oldukça ciddi bir şekilde ilerleme kaydetmiş görünmektedir. Hemen her şirket ve kurum her geçen gün yeni bir stratejiler geliştirerek rakiplerinden farklı olmaya ve bir adım önde olmak için çalışmaktadırlar. Küreselleşen dünyada bu etkiyi bir şekilde arttırmaktadır. Çünkü insanların ellerinde koca dünyaya açılan bir kapı olan cep telefonları, bilgisayarlar ve tabletler yer almaktadır. Her an bilgiye ve istenilen arama sonuçlarına ulaşabilecekleri bir internet ile her şey artık çok kısa bir süre ile gerçekleşmektedir. Tabi şirketlerde dijital dünyada yerlerini alabilmek için büyük bir çaba sarf ederek farklı yollar ve alternatifler geliştirerek internette dikkat çekmeye çalışmaktadırlar. En güzel stratejik ve müşterilere ulaşma yolu olan sosyal medya ile işe başlamak en doğrusu olacaktır. Ne vardır ki artık sosyal medya danışmanlığı bile adını yeni duyduğumuz bir meslek haline gelmiş olmakta ve hemen her şirket artık bir sosyal medya danışmanı ile çalışma zorunda kalacaktır. Dijitalleşen ve rakiplerin her geçen gün farklı strateji ve taktikler ile yer aldığı bu mecrada bu şart gözükmektedir. Şirket başarı grafikleri ve araştırmaları ile birlikte dünyada sosyal medya hesabı olan yüzde 95’lik bir orana sahiptir. Yalnız şirketlerin sadece yüzde 50’si bu hesapları aktif bir şekilde kullanmaktadır. Geri kalan yüzde 10’luk kısmı ise iş değerlerini real şekilde yürütmekten yana olmaktadır. Aktif olarak sosyal medya hesaplarını kullanan şirketlerin başarı oranı hayli yüksek olmakta ve buna karşılık satışları ve popülerlikleri de artmaktadır. Sosyal medya hesabı sadece oluşturmakla değil, o hesabı aktif bir şekilde düzenli olarak kullanılması ve bir sosyal medya danışmanından yardım alınması ile stratejik bir planlama ile ön plana çıkarak başarı hedeflerine ulaşmak gerekmektedir. Sosyal medya yönetimi ve sosyal medya danışmanlığı için sizleri Yellow Ajans ile iletişime geçmenizi önermekteyiz.