Marka Danışmanlığı

Blog geri dön

Marka Danışmanlığı

Marka Danışmanlığı

Marka danışmanlığı konusunda Yellow Ajans olarak marka oluşturma,  marka yönetim ve pazarlama süreçlerinde sizlere 20 yıla yakın deneyimimizle hizmet vermekteyiz.

Marka Danışmanlığı Nedir ?

Marka danışmanlığı kelime yapısı itibariyle bir kaç anlamda anlaşılabilmektedir. Örneğin piyasaya sunmak istediğiniz bir ürün için bir en uygun ismi bulma konusunda profesyonel bir desteğe ihtiyaç duyuyorsanız buna yönelik bir ajans ile çalışma ihtiyacı duyabilirsiniz. Ajans kurumsal yapınızı ve ürününüze uygun marka isim örnekleri ve bunların ifade ettiği, hangi ismin neden tercih edilerek siz sunulduğu ile ilgili bir rapor ve bilgi sunacaktır. Bu anlamda marka danışmanlığı marka üretimi konusunda danışmanlık hizmeti anlamına gelmektedir.

Başka bir açıdan bir marka ismi buldunuz ancak bu ismin tescil işlemleri gerekiyor. Bu marka tescil işlemleri için markanın tescile uygun olup olmadığı ile ilgili olarak bir ajans ile çalışma ihtiyacı duyarsanız, bu konuda hizmet veren ve sizin için markanın kullanılabilirliği ve marka tescile uygun olan sektör seçimi ile çalışma, planlama ve öneriyi size sunacaktır.

Ancak pazarlama teknikleri açısından marka danışmanlığının en genel anlamı ile  sektörde pazarlama alanlarındaki zengin deneyim ve bilgi birikimine sahip ajansların uzmanlık ve hizmetlerini sunduğu marka bilinci oluşturma ve strateji planlamasıdır.

Marka Danışmanlığı

Yellow Ajans Marka Danışmanlık Hizmeti

Yellow Ajans olarak sizlere marka üretim aşamasından marka tesciline, markanızın konvansiyonel ve dijital platformlarda (internet, google, instagram vb) pazarlama ve markalaşmanın tüm yönlerini PR stratejilerinden, ürünlerin fiyatlandırılmasından, aylık, üç aylık ve yıllık pazarlama bütçelerine, satış hedeflerine, yaratıcı fikirlere, ambalajlamaya, dağıtımına, kurumsal iletişimlere kadar zekice takip eder  ve ilgili tüm marka ve pazarlama stratejilerini sizler için belirler.

Şirketin Hedeflerini Anlarız

Yellow Ajans uzmanları markalaşma ve pazarlama departmanlarıyla toplantılar ve tartışmalar düzenleyerek şirketin doğasını ve hedeflerini derinlemesine anlamaya ve buna uygun planlamalar yapmaya çalışmaktadır. Marka Danışmanlarımız özellikle günümüz en büyük pazarı olan dijital ortamı hedef alarak kısa ve uzun vadeli hedefler, benzersiz satış önerileri, marka değerleri, marka güçleri, hedef pazar, hedef müşterilerden geleceğe dönük dönük strateji oluşturma doğrultusunda hedeflerine ilerlemektedirler.

Sadece İyi Günleri Planlamayız

Marka Danışmanının ana rolü ve görevlerinden bir tanesi de, markanın istenilen amaç ve hedeflere ulaşamaması nedeniyle oluşan darboğazları analiz etmektir. Ayrıca pandemi gibi süreçlerde yapılması gereken çalışmaları önceden planlamak ve markaya gelebilecek zararlara karşı önlemleri almaktır. Örneğin insanların hijyen arayışların en üst düzeyde olacağı ortamlarda bir restoranın uğrayabileceği zararlara karşı markanın pandemi koşullarına uygun tutum ve öne çıkan davranışları (cam panellerle bölünme, hes kodu ile alma, günlük personel testi, canlı mutfak görüntüsü) anında refleks olarak gösterebilmelidir.

Bu gönderiyi paylaş

Blog geri dön

Anında Ücretsiz SEO Denetiminizi Hemen Alın

Bizimle Sitenizi Üst Sıralara Taşıyın

En İyi SEO Özellikleri ve Metodolojileri. Rakiplerinizden daha iyi SEO

    Call Now ButtonHEMEN ARA
    WhatsApp WhatsApp