Instagram’da Organik Takipçi Nasıl Kazanılır?
Instagram’da Organik Takipçi Nasıl Kazanılır?
Instagram’da Organik Takipçi Nasıl Kazanılır Sorusunun Kökeni Kullanıcılar neden bir Instagram hesabını takip ediyor Sorusunda Yatar
Bu bir kaç cevabı olan bir sorudur ve tek bir cevabı da yoktur. Bu birden fazla faktöre bağlıdır: Eğer takipçi arttırmayı planlıyorsanız içeriğinizden, hedeflediğiniz kitleye kadar bir çok konuda bilgi sahibi olmanız gerekmektedir. Şimdi bunların her birine daha yakından bakalım.
Hedefleme Planınızı İyi Araştırın
Yerel bir avukat, aynı kişileri hedef almıyor veya bir teknoloji şirketi, güzellik etkileyicisi veya moda etiketiyle aynı içeriği seçmiyor.
Hdefleme planınız, takip ettiğiniz kişilerden ve kullandığınız hashtaglerden oluşturduğunuz içeriğe ve gönderdiğiniz günün saatlerine kadar Instagram stratejinizin her yönünü bilgilendirecektir.
Sizinle aynı alanda faaliyet gösteren diğer başarılı işletmelere göz atın. Bunların doğrudan rakip olması gerekmez – İç Anadolu‘da yerel bir resim işi yürütüyorsanız, dünya çapındaki popüler iç mimarların ve ev tadilatçılarının profillerini inceleyerek kazanılacak değer var.
Hedef kitlenizi tanıyın
Öncelikle hedef kitlenizin kim olduğunu anlamadan takip etmeye değer içerik üretemez ve etkileşimli bir Instagram hayran kitlesi oluşturamazsınız. Şu faktörleri göz önünde bulundurun:
- Demografi – nerede yaşıyorlar, kimin için çalışıyorlar ve kaç yaşındalar?
- Sorunlu noktalar – hangi sorunun çözülmesi gerekiyor?
- Değerler – onları güvenmeye ve bir markadan satın almaya motive eden nedir?
- İlgi alanları – ne tür hesapları halihazırda takip ediyorlar?
- Davranış – Instagram‘ı ne zaman, nasıl ve neden kullanıyorlar?
Hedef kitlenizin üç boyutlu bir kişiliğini oluşturmak, doğru Instagram kullanıcılarına hitap eden içerik oluşturmanıza ve düzenlemenize yardımcı olacaktır. Ayrıca, bu kılavuzdaki çeşitli ipuçlarını uygulamak için sağlam bir kişiliğe ihtiyacınız olacak.
Değer teklifinizi bilin
Instagram kullanıcıları satılmak istemiyor. Değer istiyorlar.
Değer öneriniz muhtemelen üç kategoriden birine girecektir:
- İlham
Instagram görsel bir platformdur ve bu onu ilham verici içerik için ideal bir araç haline getirir – önce ve sonra saç şekillendirme, motivasyonel alıntılar, estetik açıdan çekici iç mekanlar ve ömür boyu bir kez seyahat edilecek yerler.
Şunlar için idealdir: Turizm, güzellik, moda ve sağlık gibi nişlere hizmet eden istek uyandıran bir ürün veya hizmete sahip markalar.
- Eğitim
Instagram’da başlangıçta göründüğünden daha fazla derinlik var. Doğru yaklaşımla, uzmanlığınızdan faydalanabilir ve markanızın profilini takipçilere layık kılan eğitim içeriği sunabilirsiniz. Nasıl yapılır, ürün eğitimleri ve eğlenceli gerçekler, hedef kitlenizin etrafta dolaşması için nedenlerdir.
Şunlar için idealdir: Tencere üreticileri, ev temizleyicileri ve muhasebeciler gibi profesyonel hizmetler veya özel ürünler sunan markalar.
- Eğlence
İlham verici ve eğitici gönderiler ve videolar da eğlendirmeli, eğlence uğruna içerik de Instagram’da yer alıyor. Memler, röportajlar, ürün tanıtımları ve kamera arkası turları yayınlamayı düşünün.
Şunlar için idealdir: Instagram’daki tüm markalar, ancak özellikle görsel veya somut bir ürünü veya hizmeti olmayanlar.
Hepsini bir araya getirin ve nedeninizi tanımlayın
Nişiniz, hedef kitleniz ve değer öneriniz aynı makinenin hareketli parçalarıdır. Bu üç faktörü net bir şekilde tanımlamak, sayfanızın neden Instagram kullanıcılarının sınırlı ilgisini hak ettiğini anlamanıza yardımcı olacaktır.
Ancak dikkate alınması gereken bir soru daha var:
Sağlam bir takipçi temeli oluşturduğunuzda, onların ne yapmasını istiyorsunuz?
Siz (umarım) sadece uğruna bir Instagram profiline başlamıyorsunuzdur. Belki daha fazla glütensiz kurabiye satmak, Airbnb’niz için daha fazla öneri sağlamak veya müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerinizin bir dahaki sefere çim biçme ihtiyacı duyduklarında bahçe bakım ekibinizin aklında kalmasına yardımcı olmak istiyorsunuz.
İşin püf noktası, Instagram stratejinizi gerçek, gelir getiren iş sonuçlarıyla uyumlu hale getirmektir. Bu Kuzey Yıldızı, Instagram’da büyümenin en iyi ve en hızlı yolunu denerken size rehberlik edecek.
Instagram takipçileri kazanmanın en iyi 17 yolu
İşte Instagram’da nasıl takipçi kazanacağınız.
- Bir marka sesi ve estetik yaratın
Tutarlı markalaşmanın önemini zaten biliyorsunuz. Ancak Instagram, parlak kurumsal logoların yeri değildir. Bağlantı ve özgünlük için bir platform, markanızı insanileştirme ve hedef kitlenizle gerçek bir ilişki kurma fırsatı.
Hedef kitlenizi ve nişinizi göz önünde bulundurarak markanızı Instagram’da nasıl konumlandırmak istediğinizi düşünün. Ne tür bir ses yansıtmak istiyorsunuz? Hangi hikayeyi anlatmayı umuyorsunuz?
Bu ses, yayınladığınız her içeriğin temelini oluşturacak ve gönderilerinizi, Hikayelerinizi, Makaralarınızı ve IGTV videolarınızı bir araya getiren bir bağlantı dizisi oluşturacaktır.
Sesin ötesinde, içeriğinizde estetik tutarlılığı da korumak isteyeceksiniz. Bu, benzer bir renk şeması kullanmak, resimlerinizi aynı yollarla düzenlemek (veya ön ayarlar kullanmak) ve yazılarınızda metin kullanıyorsanız yazı tiplerini aynı tutmak anlamına gelir.
Tüm bunlar Instagram takiplerinizi büyütmenize nasıl yardımcı olur? Etki iki yönlüdür:
- Markalaşma tutarlılığı profesyonel görünüyor. Güven ve güvenilirlik oluşturur ve işletmenizin meşruiyetini gösterir.
- Sesiniz ve estetik temanız, takipçilerinizin akışlarında markanızı farklılaştırır. Kullanıcılar içerik bombardımanına uğrar, ancak tematik tutarlılık markanızın anında tanınır hale gelmesine yardımcı olur.
- Düzenli olarak yayınlayın
Instagram’da nasıl takipçi kazanacağınızı öğrenmek istiyorsanız, işte sır: düzenli olarak yayın paylaşın. Ve bir ay boyunca günde üç kez gönderi yapmaktan ve sonra bir daha asla göndermekten bahsetmiyoruz; Uzun vadede koruyabileceğiniz bir gönderi programına bağlı kalmak demek istiyoruz.
Sebat karşılığını verir. 100.000’den fazla Instagram gönderisinin analizine göre , günlük gönderi , Instagram takipçilerini haftada bir gönderi paylaşmaya göre dört kat daha hızlı artırıyor .
İşte nedeni:
- Takipçilerinizin takip düğmesine basmasının bir nedeni var – markanızdan içerik görmek istiyorlar.
- Yüksek kaliteli, optimize edilmiş içerik yayınladığınızda, takipçileriniz onunla etkileşime girer.
- Yüksek etkileşim, Instagram’ın algoritmasına sinyaller gönderir .
- Algoritma, yayınlarınızı daha da fazla kullanıcıya açar – bazıları markanızı takip etmemektedir.
- Daha fazla teşhir, yeni takipçilerle sonuçlanır.
Basit, değil mi?
- Doğru zamanlarda yayınlayın Instagram, gönderileri kullanıcılarınızın beslemelerinde kronolojik sırayla göstermeyebilir, ancak yayınlamaya (veya programa) bastığınızdayine de önemlidir. Zamanlama, Instagram’ın algoritmasında önemli bir faktördür.
İki kitle birbirine benzemez ve ne zaman göndermeniz gerektiği, takipçilerinizin faaliyetlerine bağlıdır.
Bunu yapmanın birkaç yolu var:
- Araştırmanın ne dediğini görün. Bizim üzerinde Başkanı En İyi Instagram Pazarlama İpuçları makalesinde ve endüstri tarafından post ideali için İpucu # 22 kez zıpla.
- Analizlerinizi kontrol edin (bunu yapmak için bir işletme veya içerik oluşturucu hesabına ihtiyacınız olacak – Instagram’da bir işletme profiline nasıl geçeceğinizi öğrenin). Analizleri açın, “Kitleniz” in yanındaki “Tümünü Gör” seçeneğine dokunun ve sağa kaydırın. “En Aktif Zamanlar” grafiğini göreceksiniz (yukarıdaki ekran görüntüsü). Unutmayın, bu bilgiler yalnızca hedef kitlenize giren takipçileriniz varsa geçerlidir.
- Sağduyunuzu kullanın ve deney yapın. Yine, hedef kişiliğinizi düşünün. Hafta içi neye benziyor? Hafta sonları neye benziyor? Gönderi programınızı bilgilendirmek için demografik özelliklerini nasıl kullanabilirsiniz? Sonuçlarınızı takip ettiğinizden emin olun.
- Profilinizi arama için optimize edin
Instagram profilinizdeki çoğu kopya aranabilir değil, ancak bazı kısımları; adınız ve kullanıcı adınız aranabilir. Bu iki bilgi parçasının doğrudan markanızla ve hatta bazı durumlarda işletmenizin konumu ile ilgili olması çok önemlidir.
Adınız istediğiniz herhangi bir şey olabilir ve oynayabileceğiniz 30 karakteriniz var. Adınızı anahtar kelimelerle doldurmak istemezsiniz, ancak bir numaralı hedef kelime öbeğinizin dahil edilmesi, aramanın keşfedilebilirliğini artırarak yararlı olabilir.
Örneğin, Byron Bay’de bir fırın işletiyorsanız, adınıza “fırın” ve “Byron” anahtar kelimeleri eklemek isteyebilirsiniz.
Kullanıcı adınız Instagram tanıtıcınızla aynı. İdeal olarak, Facebook ve Twitter gibi diğer sosyal platformlarda kullandığınız kullanıcı adlarıyla tutarlı olmasını sağlayın. Mümkünse, kullanıcı adınızı marka adınız yapın ve markanızı özellikle arayan herkesin onu hızlı bir şekilde bulmasını sağlayın.
- Hashtag kullanın
Instagram profiliniz ve gönderi başlıklarınız aranabilir olmayabilir, ancak hashtag’ler kesinlikle onları herhangi bir takipçi büyüme stratejisinin önemli bir unsuru haline getirir.
Hashtag kullanma hakkında bilmeniz gerekenler:
İlgili hashtag’leri kullanın
Instagram takipçilerini ücretsiz olarak kazanmanın en kolay yollarından biri, gönderilerinizin organik erişimini ilgili hashtag’lerle güçlendirmektir.
Yayınladığınız her bir içerik parçası, gönderinin konusunu yansıtan, potansiyel olarak işletmenizin konumunu içeren ve kitlenizin muhtemelen aradığı şeyi yansıtan hashtagler içermelidir.
Arama amacı kavramı uzun zamandır SEO’nun en iyi uygulamalarının dayanak noktası olmuştur. Basitçe ifade etmek gerekirse, arama amacı, bir arama sorgusunun arkasındaki motivasyonu ifade eder. Örneğin, birisi Google’a “en iyi maskara” yazarsa, hangisinin satın almaya değer olduğunu belirlemek için farklı maskaraların incelenmesini ve karşılaştırılmasını ister . Onlar istemiyorlar ifade “en iyi maskara” ile makyaj rutin mümkün olan her yerde de itti bir gece.
Takipçi kazanmak için hashtag kullanmak istiyorsanız, hashtag seçimlerinizi bilgilendirmek için bu teoriyi kullanın. Örneğin, kafenizin Pazar günleri brunch özel fotoğrafını yayınlamayın ve sadece popüler olduğu için #yoga ifadesini kullanmayın. Instagram’da # yoga araması yapan kişiler kafenizi takip etmeyecek.
Doğru sayıda hashtag kullanın
Gönderi başına en fazla 30 hashtag kullanabilirsiniz, ancak bunu tavsiye etmiyoruz. Tatlı nokta 11 civarındadır, ancak hedeflerinize, hedef kitlenize ve içeriğinize bağlı olarak daha fazla veya daha az kullanabilirsiniz.
Spam içerikli hashtag’lerden kaçının
Instagram’da takipçi kazanmak hedefiniz olabilir, ancak bunu dünyaya anlatmanıza gerek yok. İtibarınız buna bağlıymış gibi #followback, # like4like ve #followme’den kaçının – çünkü öyle.
Bu tür hashtag’leri arayan herkes kendi takipçilerini oluşturmak istiyor. Gönderilerinizle ilgilenmeyecekler ve kesinlikle ısmarlama grafik tasarım hizmetinizi satın almayacaklar – kaç tane ateş emojisi yorumlasa da.
- İlgi çekici bir biyografi yazın
Instagram’a göre, her üç işletme profili ziyaretinden ikisi takipçi olmayanlardan geliyor. Bu, profilinize gelen kullanıcıların üçte ikisinin dönüşüm için olgun olduğu anlamına gelir.
Cephaneliğinizdeki en etkili araç? Senin profil.
Profiliniz 150 veya daha az karakterle ziyaretçilere ne sattığınızı, nerede bulunduğunuzu (yerel bir işletmeyseniz) ve sizi rakiplerinizden neyin farklı kıldığını söylemelidir. Kısa, keskin ve sindirimi kolay olsun.
Web sitenize bir bağlantı ve uygun iletişim düğmeleri (e-posta, telefon, yol tarifleri ve metin) eklediğinizden emin olun.
- Olağanüstü içerik yayınlayın
Açık? Evet. Instagram’ınızı hızlı bir şekilde nasıl büyüteceğinizi öğrenirken gerekli mi? Kesinlikle.
Instagram’da gerçekten iyi bir içerik yayınlamazsanız , kullanıcılara sizi takip etmeleri için herhangi bir sebep vermezsiniz. Bu kadar basit.
Insta-verse’a gönderdiğiniz her gönderi görsel olarak çarpıcı, ilgi çekici ve özgünlük duygusuyla dolu olmalıdır. Artı, değer teklifinize dayanmalıdır.
Mükemmel içerik, profil ziyaretçilerini takip et düğmesine basmaya zorlar, ancak hepsi bu kadar değil. 2. ipucunda söylediklerimizi hatırlıyor musunuz? Yüksek düzeyde etkileşim içeren yüksek kaliteli içerik, daha geniş organik erişime sahip Instagram’ın algoritmasıyla güçlendirilir. Daha fazla erişim, daha fazla takipçiye eşittir.
Hangi şekilde dilimlerseniz dilimleyin, içeriğinizin iyi olması gerekir. Rehberdeki diğer tüm ipuçlarını bir T’ye kadar takip edebilirsiniz, ancak gönderileriniz kalabalıkta kaybolursa sonuçları göremezsiniz.
- Etkileşimi tetikleyen başlıklar oluşturun
Evet. Instagram’ın görsel merkezli bir platform olduğu doğru. Ancak Instagram’da nasıl takipçi yetiştireceğinizi öğrenmek istiyorsanız, tüm önemli etkileşimleri tetikleyen başlıklar oluşturmayı öğrenmelisiniz.
İşte izlenecek en iyi uygulamalardan bazıları:
- 101 yazıyor, ancak her zaman mesajınızın en kritik kısmını ön plana koyun. Başlığınız 125 karakterden uzunsa, kullanıcıların geri kalanını görmek için “daha fazla” seçeneğine dokunması gerekir. Bu ilk 125 karakter, aksiyona ilham verecek kadar iyi olmalı.
- Dikkat çekmek ve kaydırıcıların dikkatini çekmek için emojileri tutumlu bir şekilde kullanın.
- Takipçilerinize bir soru sorarak katılımı teşvik edin. Daha önce de söylemiştik: Katılım, daha geniş erişimin kilidini açmanın ve yeni takipçiler kazanmanın anahtarıdır.
- Altyazılarınızın uzunluğunu deneyin. Başlıklar oldukça uzun olabilir – 2.200 karaktere kadar. Uzun biçimli hikaye anlatımına bir şans verin ve bunun yankı uyandırıp uymadığını görün. Veya süper kısa tek satırları, hatta tek kelimelikleri bile deneyin.
- Markanızın yerini etiketleyin
Konum, Instagram’ın aranabilir başka bir öğesidir. Markanızın yerini etiketleyerek, bölgenizde yaşayan, ilgilenen veya bölgenizi ziyaret eden kitlelere ulaşabilirsiniz.
Bir gönderide konumunuzu etiketlemek için, başlığınızı yazdığınız aynı ekranda “Konum ekle” ye dokunun. Konum servislerini etkinleştirin veya konumunuzu manuel olarak arayın. Bu kadar!
- Keşfet feed’ini hedefleyin
Keşfette (app altındaki büyüteç dokunarak erişilen) “fotoğraf ve sen henüz uymayan hesaplar dan isteyeceğini o videoları bulabilirsiniz.” Nerede İnanılmaz bir şekilde, tüm Instagram hesaplarının yarısı her ay Keşfet’e göz atıyor .
Yayınlarınızın, Hikayelerinizin, Makaralarınızın ve IGTV videolarınızın hedef kitlenizin Keşfet akışına girmesini istiyorsunuz – bu kadar açık. Oraya nasıl gidilir biraz daha çamurlu ve hiçbir garantisi yok.
Keşfedin feed’inde gıpta edilen bir konumu puanlama olasılığınızı artırmak için üç ipucu:
- Takipçileriniz aktif olduğunda gönderi paylaşın çünkü Instagram zamanında gelmeyi ödüllendirir. Yenilik size daha fazla etkileşim kazandırır ve bu, Keşfedin feed’inde bir yer kazanmanın ilk ön şartıdır.
- Keşfedin beslemesine kendiniz göz atın ve yüksek performanslı videolar ve resimler arasındaki benzerlikleri belirleyin.
- Hangi tür içeriğin hedef kitlenizde en iyi yankı uyandırdığını belirlemek için Instagram Insights’a bakın. Belki de atlıkarıncalar veya uzun biçimli IGTV videoları. Belki ilham verici alıntı gönderileriniz basamağın altındadır ve emekli olmaya hazırdır. Etkileşim seviyeleri oluşturmak için içerik stratejinizi sürekli olarak optimize edin.
- Başkalarını takip edin
İlgili hesapları takip etmek, Instagram’da büyümenin en hızlı yollarından biridir. Takip et düğmesine bastığınızda, kullanıcı bilgilendirilir ve profilinize bakması ve gördüklerini beğenip beğenmediğini takip etmesi istenir.
Takip etmek için alakalı kullanıcıları birkaç şekilde bulabilirsiniz:
- Rakiplerinizi rehber olarak kullanın. Profillerinde takip ettikleri sayıya dokunarak kimi takip ettiklerini görün. Herkesi takip etmekle yetinmeyin – taahhütte bulunmadan önce her kullanıcıyı alaka düzeyi açısından inceleyin.
- Rakiplerinizi takip eden kullanıcıları hedefleyin. Profillerindeki takipçi sayılarına dokunarak rakiplerinizin takipçilerini görüntüleyebilirsiniz. Bu kullanıcılar zatensizinkine benzer bir hesabı takip ediyorlar, bu nedenle geri dönme olasılıkları daha yüksek olabilir.
- Profilinize gidip sağ üst köşedeki burger menüsüne dokunup “Keşfet” i seçerek Instagram’ın önerilerine göz atın.
Şüphelenmeyen binlerce kullanıcıyı takip etmeden önce, takip ettiğiniz hesapların sayısı ile sizi takip eden hesapların sayısı arasında bir denge kurmayı unutmayın. Bu oran, güven ve meşruiyeti sürdürmek için gereklidir.
Son olarak, bir hesabı takip etmeyin, sizi takip etmelerini bekleyin ve ardından anında takibi bırakın. Bu oldukça kötü bir görünüm ve muhtemelen uzun vadede size yardımcı olmayacak.
- Kullanıcıları markanızı etiketlemeye teşvik edin
Markanıza daha fazla göz atmanın bir başka yolu, diğer kullanıcıları gönderilerinde hesabınızı etiketlemeye teşvik etmektir. Ardından izleyicileri markanızın adını görebilir ve daha fazla bilgi edinmek isterlerse profilinize ulaşabilirler.
Kullanıcılardan biyografinize sizi Instagram’da etiketlemelerini isteyen bir satır ekleyin.
- Diğer markalarla ortak olun
Instagram’da işbirliğine dayalı bir ortaklığa doğru yaklaşım, dahil olan tüm markaların daha fazla takipçi kazanmasına yardımcı olabilir, bu nedenle ilk adımı atmaktan korkmayın.
Başlamak için, halihazırda çalıştığınız markaları düşünün. Belki bir çiçekçiniz vardır ve müşterileriniz düğün pastası tavsiyeleri istediğinde, her zaman yerel bölgenizdeki belirli bir fırıncının iletişim bilgilerini iletirsiniz. Belki de kuaför salonunuz, personelinize çok ihtiyaç duydukları sabah kahvelerini sağlayan bir kafenin yanındadır. Instagram’daki bu ilişkiden nasıl yararlanabilirsiniz?
En yaygın stratejilerden biri, birkaç şirketin ürün ve hizmetlerini içeren bir ödül paketi ile ortak bir rekabet yürütmektir. Her şirket daha sonra rekabeti hedef kitlesine tanıtır.
- Instagram Hikayelerinden Yararlanın
Her gün yarım milyar Instagram hesabı Hikayeler yayınlıyor ve izliyor. Hepsi bu kadar değil – Instagram’a göre Hikayelerin üçte biri doğrudan bir mesaja yol açıyor. Daha geniş bir kitleye ulaşmak istiyorsanız, markanızın bu popüler özelliği benimsemesi gerekir.
Tıpkı gönderiler gibi, Hikayelerinizin organik maruziyetini artırmak için hashtag’leri ve konum özelliklerini kullanın. Hedef kitlenizin de en aktif olduğu zamanı yayınlayın. Hikayelerin Keşfet akışında görünebileceğini unutmayın.
- IGTV’yi kullanınIGTV videoları 60 dakikaya kadar uzunlukta olabilir ve daha derinlemesine, sürükleyici video içeriği oluşturmanıza olanak tanır. Bir ürün eğitimi verebilir, kamera arkası özel konularını paylaşabilir veya bir ekip üyesiyle röportaj yapabilirsiniz – olasılıklar sınırsızdır.
Ayrıca bir IGTV dizisi de başlatabilirsiniz. Bir kullanıcı serinizden bir taksitle karşılaşırsa ve bundan hoşlanırsa, muhtemelen takip edin.
Son olarak, IGTV’nin (tam anlamıyla) Keşfet akışındaki devasa varlığından bahsetmeye değer. IGTV videoları, fotoğraflardan dört kat daha büyük görünür.
- Instagram hesabınızı diğer kanallarda paylaşın
İnsanların Instagram sayfanızı takip etmesini istiyorsanız, bunu onlar için kolaylaştırmalısınız. Ve bunu yapmanın en iyi yollarından biri, Instagram hesabınızı diğer kanallarda tanıtmaktır.
Senin başlaman için burada birkaç fikir var:
- Facebook veya Twitter gibi başka bir sosyal platformda halihazırda aktif bir takipçi kitlesi oluşturduysanız, hayranlarınızdan sizi Instagram’da da takip etmelerini isteyin. Profilinize veya tanıtıcınıza bir bağlantı paylaşmayı unutmayın.
- Muhtemelen bunu zaten yapıyorsunuzdur, ancak web sitenizdeki sosyal profillerinize, genellikle altbilgide bağlantılar bulunduğundan emin olun. Çalışıp çalışmadıklarını iki kez kontrol edin – sinir bozucu bir yazım hatası takipçilerinize mal olabilir.
- Blogunuz, e-posta bülteniniz ve diğer sosyal kanallar aracılığıyla Instagram’a özgü etkinlikleri tanıtın. Instagram’da bir yarışma yürütüyorsanız veya 30 dakika içinde bir Canlı yayın başlatıyorsanız, çatılardan haykırınız.
Instagram profiliniz yepyeni ise, hesabınızı diğer platformlar üzerinden paylaşmadan önce yaklaşık 12 gönderi yayınlamayı hedefleyin.
- Instagram gönderilerinizi gömün
Hevesli bir blog yazarı mısınız? Fantastik. İlgili Instagram gönderilerini doğrudan blog makalelerinize yerleştirebilir, içeriğinizi geliştirebilir ve hesabınızı okuyucularınıza nazikçe tanıtabilirsiniz.
Gömülü Instagram gönderileri tıklanabilir, bu da okuyucunun tıklayıp (umarım) takip etmesini hızlı ve kolay hale getirir.
- Web tarayıcınızda profilinizi ziyaret edin (URL’niz instagram.com/USERNAME şeklindedir).
- Gömmek istediğiniz gönderiyi tıklayın ve ardından sağ üst köşedeki üç noktayı tıklayın.
- “Göm” seçeneğini seçin ve “Gömme Kodunu Kopyala” yı tıklayın.
- Kodu web sitenizin arka ucuna yapıştırın.
Herkese açık olarak görüntülenebilir herhangi bir Instagram gönderisini yerleştirebilirsiniz.